Περιπατητική εκδρομή στη διαδρομή Ολύμποι - Μεστά

Κυριακή 28 Σεπ 2008. Η οργάνωση εκδρομών περιλαμβάνεται στους σκοπούς του σωματείου μας, όπως αυτοί αναγράφονται στο καταστατικό του. Έτσι το ΔΣ αποφάσισε να οργανώσει μια σειρά εκδρομών, κυρίως περιπατητικών, ώστε τα μέλη του να γνωρίσουν τις φυσικές ομορφιές της Χίου, που δεν είναι και λίγες. Η πρώτη εκδρομή αποφασίστηκε να γίνει στο μονοπάτι που ενώνει τους Ολύμπους με τα Μεστά, την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου.
Ο καιρός όμως είχε άλλη άποψη. Την επόμενη Κυριακή μας έκανε το χατίρι κι έτσι το πρωί στις 10:30 ξεκινήσαμε με λεωφορείο από την Καλλιμασιά μια παρέα τριάντα ανθρώπων με αρκετό κέφι και προορισμό τους Ολύμπους. Αφού κάναμε μια βόλτα στην πλατεία του χωριού πήραμε το μονοπάτι που οδηγεί στα Μεστά.
Η απόσταση ήταν περίπου 2 χιλιόμετρα και η διάρκεια γύρω στη μια ώρα. Ο καιρός ήταν όπως θα έπρεπε για ένα περίπατο (συννεφιά και πολύ καλή θερμοκρασία) Στα μέσα της διαδρομής έγινε μια στάση στο γραφικό εκκλησάκι του Αγ. Αντωνίου. Στην πλατεία των Μεστών καθίσαμε για καφεδάκι κι είχαμε την ευκαιρία να δούμε ένα νέο μουσείο που φτιάχνεται όπου θα φιλοξενεί έργα του κ. Πατέντα. Στη συνέχεια καταλήξαμε για φαγητό στο Λιμάνι των Μεστών και επιστρέψαμε γύρω στις 6 το απόγευμα. Τα θετικά σχόλια των εκδρομέων, μας έκαναν να αρχίσουμε να σχεδιάζουμε από τώρα την επόμενη εκδρομή.